Club Grand Place, want Brussel is meer dan Brussel!

Club Grand Place

De Grand Place Club is geboren in 2019. Het doel is een communicatielabel te ontwikkelen om het imago van Brussel en zijn vele talenten te promoten.

Concreet gaat het om het aansturen van een groep leiders uit alle betrokken sectoren die de uitmuntendheidsdomeinen van de Brusselse metropool in de verf willen zetten. Al deze leiders die betrokken raken, worden ambassadeurs van de Grand Place Club.

DE DOELSTELLINGEN

De Grand Place Club communiceert op twee niveaus:

- De eerste stap bestaat erin de Brusselse beïnvloeders (autoriteiten, leiders, besluitvormers, managers, kaderleden, enz.)

- Naast de Brusselse voorschrijvers is het belangrijk om de Brusselse bevolking (burgers, inwoners, gebruikers, consumenten, belastingbetalers, ...) te sensibiliseren.

THEMA'S

De thema's die de Grand Place Club behandelt, hebben betrekking op alle gebieden waarop Brussel uitblinkt of naar uitmuntendheid streeft. Deze gebieden zijn talrijk en gevarieerd. Hier is een (niet-uitputtende) lijst in alfabetische volgorde:

- Voedsel en drank
- Architectuur
- Kunst/Cultuur
- Bier/Brouwerij
- Codering
- Bouw
- Ontwerp
- Milieu
- Beurzen en tentoonstellingen
- Horeca
- Mode/Creatief
- Parken/Tuinen
- Erfgoed
- Onderzoek/Innovatie
- Gezondheid/Medicijnen
- Universiteiten/Hoger onderwijs

PARTNERSCHAP (OPERATIONEEL)

Elke aan Brussel verbonden leider kan ambassadeur van de Grand Place Club worden. Door hun onderneming, federatie of entiteit te associëren met de Grand Place Club, krijgen zij de kans om hun sociaal engagement, hun Brusselse roots en de uitmuntendheid van hun activiteit te promoten. Zij heeft de mogelijkheid om een actie uit te voeren die een combinatie is van mecenaat, sponsoring en partnerschap.

Onder auspiciën van de Grand Place Club ontwikkelt de operationele partner voor een investering van 9.500 euro + BTW een eigen communicatiecampagne over het onderwerp dat hem na aan het hart ligt.

Samen met de Grand Place Club bepaalt zij de boodschappen die moeten worden verspreid en de middelen die in het jaar 2021 moeten worden ingezet.

Om zijn campagne te ontwikkelen, kan de partner een beroep doen op verschillende middelen. Er zijn die welke rechtstreeks door High Level Communication ter beschikking worden gesteld, die welke door de media- en evenementenpartners van de Grand Place Club ter beschikking worden gesteld en die welke de partner zelf wil ontwikkelen. Kortom, de middelen die de partner in het kader van zijn campagne ontwikkelt zijn media (artikelen, tribune, nieuwsbrief, enz.) en evenementen (conferentie, debat, forum, enz.).

DE SIGNAAT

- Opname van het logo in de advertentie van de Club Grand Place die in 2022 door High Level Communication wordt verspreid (Lobby, Gentlemen & Ladies, enz.).
- 5 verschijningen van uw eigen (gepersonaliseerde) advertentie in 2022 in High Level Communication magazines
- 25 ondersteunende exemplaren van elk High Level Communication magazine met de Club Grand Place advertentie en haar eigen advertentie
- Inlassing van zijn logo (met link naar zijn website) op de website van Club Grand Place (www.clubgrandplace.eu)
- Promotionele aanwezigheid te bepalen op het evenement waar hij/zij aanwezig zal zijn en spreken

Contacten