Grand Place, want Brussel is meer dan Brussel!

Grand Place

Grand Place werd geboren in 2019. Het doel is een communicatielabel te ontwikkelen om het imago van Brussel en zijn vele talenten te promoten.

Concreet gaat het erom een groep leiders uit alle betrokken sectoren aan te sturen die de topgebieden van de Brusselse metropool onder de aandacht willen brengen. Al deze leiders die zich inzetten, worden ambassadeurs van de Grand Place.

DE DOELSTELLINGEN

Grand Place communiceert op twee niveaus:

- De eerste stap bestaat erin de Brusselse beïnvloeders (autoriteiten, leiders, besluitvormers, managers, kaderleden, enz.)

- Naast de Brusselse voorschrijvers is het belangrijk om de Brusselse bevolking (burgers, inwoners, gebruikers, consumenten, belastingbetalers, ...) te sensibiliseren.

THEMA'S

De thema's van de Grand Place hebben betrekking op alle gebieden waarin Brussel uitblinkt of naar uitmuntendheid streeft. Deze gebieden zijn talrijk en gevarieerd. Hier volgt een (niet-limitatieve) lijst in alfabetische volgorde:

- Voedsel en drank
- Architectuur
- Kunst/Cultuur
- Bier/Brouwerij
- Codering
- Bouw
- Ontwerp
- Milieu
- Beurzen en tentoonstellingen
- Horeca
- Mode/Creatief
- Parken/Tuinen
- Erfgoed
- Onderzoek/Innovatie
- Gezondheid/Medicijnen
- Universiteiten/Hoger onderwijs

PARTNERSCHAP (OPERATIONEEL)

Elke aan Brussel verbonden leider kan ambassadeur van de Grand Place worden. Door hun bedrijf, federatie of entiteit te associëren met de Grote Markt, hebben zij de mogelijkheid om hun sociaal engagement, hun Brusselse roots en de uitmuntendheid van hun activiteit te promoten. Het heeft de mogelijkheid om een actie uit te voeren die een combinatie is van mecenaat, sponsoring en partnerschap.

Onder auspiciën van Grand Place ontwikkelt de operationele partner voor een investering van 9.500 euro + BTW een eigen communicatiecampagne over het onderwerp dat hem na aan het hart ligt.

Samen met de Grand Place bepaalt zij de boodschappen die moeten worden verspreid en de middelen die in het jaar 2021 moeten worden gebruikt.

Om zijn campagne te ontwikkelen kan de partner gebruik maken van verschillende middelen. Er zijn middelen die rechtstreeks door High Level Communication ter beschikking worden gesteld, middelen die door de media- en evenementenpartners van Grand Place ter beschikking worden gesteld en middelen die de partner zelf wil ontwikkelen. Kortom, de middelen die de partner ontwikkelt in het kader van zijn campagne zijn media (artikel, column, nieuwsbrief, enz.) en evenementen (conferentie, debat, forum, enz.).

DE SIGNAAT

- Plaatsing van uw logo in de Grand Place-advertenties die High Level Communication in 2023 verspreidt (Lobby, Gentlemen & Ladies, enz.).
- 5 verschijningen van uw eigen (gepersonaliseerde) advertentie in 2023 in de tijdschriften van High Level Communication
- 25 ondersteunende exemplaren van elk tijdschrift van High Level Communication waarin de Grand Place-advertentie en de eigen advertentie verschijnen
- Plaatsing van uw logo (met link naar uw website) op de website van de Grote Markt (www.clubgrandplace.eu).
- Promotionele aanwezigheid op het evenement waar hij/zij aanwezig zal zijn en zal spreken

DE HUIDIGE EDITIE

Contacten