Gepubliceerd op 11 juni 2021

Loola, as good as fast !

Door Shana Devleschoudere
Delen op

‘Loola, fast good’. Een pakkende naam die goed aansluit bij de wereld van dit nieuwe, hippe concept.

In 2019 opende Loola in hartje Brussel de deuren van zijn eerste vestiging op de Louizalaan. Die stond garant voor instant succes en het merk breidde zich verder uit. Zo volgde al snel een tweede bar aan de Begraafplaats van Elsene en een derde in het centrum van Waterloo.

We wilden zo snel mogelijk verschillende omgevingen uittesten om zo het ontwikkelingspotentieel van het merk op verschillende locaties te kunnen inschatten’, vertelt Olivier Dumelie, die aan het begin stond van het project.

Loola biedt een toegankelijk en efficiënt aanbod dat steeds even actueel blijft. Zo zijn er twee bars, waar je respectievelijk terecht kan voor slaatjes en pizza.

In beide gevallen is er keuze uit meer dan 40 ingrediënten om jouw menu op maat samen te stellen. Duizenden verschillende recepten voor gelukkige klanten, dat is de ambitie achter het Loola-project.

Met zijn snelle en efficiënte aanpak is Loola niet ver weg van fast food, maar het onderscheidt zich van die sector dankzij de verse, healthy producten. Hier is een snelle hap dus niet synoniem met junk food. En bovendien is er het extra voordeel dat alles op maat kan.

Nog een pluspunt: naast de oneindige mogelijkheden op het menu zijn er ook lichte (gemengde slaatjes) en uitgebreidere suggesties voor lekkerbekken (pizza’s).

Op designgebied wordt elk van de drie restaurants gekenmerkt door een hip, stads interieur.

Het bedrijf kijkt ook uit naar kandidaten om het concept tot een franchise te laten uitgroeien. Het doel van het merk is om in de loop van de komende vijf jaar een tiental restaurants te openen in verschillende Belgische steden.

Ontdek de wereld van Loola via de volgende link.