Messika luidt een nieuw visueel tijdperk in met Ezra Petronio

Messika luidt een nieuw visueel tijdperk in met Ezra Petronio

Voor haar campagne 2025 heeft de Parijse juwelier Messika samengewerkt met Ezra Petronio, een belangrijke figuur in de modefotografie, om een serie portretten te maken die een artistiek keerpunt markeren. Door gebruik te maken van sterke frontale belichting en een esthetiek geïnspireerd door de jaren ’70, onthult de fotograaf een krachtige, vrije en eigentijdse vrouwelijkheid.

Door middel van de gezichten van Bibi Breslin, Rosalieke Fuchs en Fei Fei Sun, viert de campagne unieke, authentieke schoonheid. Elk model belichaamt een facet van de Messika vrouw: natuurlijk, modern en gedurfd.

De Move-collectie, het embleem van Messika, is majestueus. Van de met diamanten bezette Move XL Haute Joaillerie tot de nieuwe 2025 Move Noa armbanden in geciseleerd goud, Messika verkent nieuwe texturen. Het met de hand gegraveerde goud vangt het licht als een kostbare stof en brengt een nieuwe verfijning in de iconische lijnen van het huis.

“Deze campagne opent een nieuw hoofdstuk voor Messika met Ezra Petronio. Zijn visie benadrukt de alchemie tussen stijl, vrouwelijkheid en Messika juwelen. Een zoektocht naar het essentiële en het krachtige dat onze creaties zo goed definieert“.
Valérie Messika, oprichter en artistiek directeur

2560 2560 High Level Communications

Abonnez-vous !

Abonnez-vous à l’un de nos magazines ou à l’une de nos newsletters.

Zoek naar een artikel
Privacyvoorkeuren

Wanneer u onze website bezoekt, kan deze via uw browser informatie opslaan van specifieke diensten, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacyvoorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van bepaalde soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring van onze website en de diensten die wij kunnen aanbieden.

Door verder te surfen op deze site aanvaardt u het gebruik van cookies. Deze zorgen voor de goede werking van onze diensten.