Voor haar campagne 2025 heeft de Parijse juwelier Messika samengewerkt met Ezra Petronio, een belangrijke figuur in de modefotografie, om een serie portretten te maken die een artistiek keerpunt markeren. Door gebruik te maken van sterke frontale belichting en een esthetiek geïnspireerd door de jaren ’70, onthult de fotograaf een krachtige, vrije en eigentijdse vrouwelijkheid.

Door middel van de gezichten van Bibi Breslin, Rosalieke Fuchs en Fei Fei Sun, viert de campagne unieke, authentieke schoonheid. Elk model belichaamt een facet van de Messika vrouw: natuurlijk, modern en gedurfd.

De Move-collectie, het embleem van Messika, is majestueus. Van de met diamanten bezette Move XL Haute Joaillerie tot de nieuwe 2025 Move Noa armbanden in geciseleerd goud, Messika verkent nieuwe texturen. Het met de hand gegraveerde goud vangt het licht als een kostbare stof en brengt een nieuwe verfijning in de iconische lijnen van het huis.

“Deze campagne opent een nieuw hoofdstuk voor Messika met Ezra Petronio. Zijn visie benadrukt de alchemie tussen stijl, vrouwelijkheid en Messika juwelen. Een zoektocht naar het essentiële en het krachtige dat onze creaties zo goed definieert“.
Valérie Messika, oprichter en artistiek directeur
