High Level Communication is een Belgisch bedrijf dat actief is in het topsegment. Dit is te danken aan haar sterke lokale en nationale nichemerken: L’Eventail (The Art of Living magazine), Gentleman & Ladies (Man and Woman-Passions), Play Golf (Golf en Escape), Play Tennis & Padel (Tennis, Padel en Welzijn), Lobby (Circles of Power), Zoute Paper (Le Zoute en de Kust), The Address Book (Goede Adressen voor Man en Vrouw-Passies) & MediaKiosk (Leesmeubilair). Via haar merken, titels, website & sociale netwerken, evenementen en speciale operaties, stelt High Level Communication adverteerders in staat om goed gedefinieerde doelgroepen te bereiken, waar ze ook zijn, precies en direct. Of het nu gaat om golfers, tennismannen, reizigers, metropolitanen, Brusselaars, Knokkies of zakenmensen, het zijn vooral mannen en vrouwen met smaak die hun passies intens beleven in uiteenlopende sectoren als mode, reizen, sport, macht, prestige, luxe, architectuur, cultuur, auto’s, erfgoed, gastronomie, financiën, business, enz. Om hun boodschappen met High Level Communicatie aan deze doelgroepen over te brengen, kunnen adverteerders kiezen uit: Reclamecommunicatie, Contentcommunicatie, Veldcommunicatie, Evenementencommunicatie, Engagementcommunicatie en Funcommunicatie. High Level Communication is dus een echte direct marketing tool die zijn doelgroepen, de mannen en vrouwen met smaak, recht in het hart bereikt, door rechtstreeks naar hen toe te gaan. En dat allemaal dankzij op maat gemaakte, doelgerichte campagnes!