HLCÉ is een in Brussel gevestigde communicatiegroep die actief is in de sector van High Scale Media. Dit is te danken aan de sterke nichemerken, zowel lokaal als nationaal, namelijk: L’Éventail (Art of Living), Gentleman & Ladies (Mannen en Vrouwen - Passies), Play Golf (Golf en Escape), Play Tennis & Padel (Tennis, Padel en Welzijn), Lobby (Cirkels van Invloed), Zoute Paper (Knokke-Het Zoute en de Kust) en The Address Book (goede lokale adressen).
Via haar merken, titels, websites en sociale netwerken, evenementen en speciale operaties zorgt HLCÉ ervoor dat haar cliëntpartners specifieke doelen en gemeenschappen kunnen bereiken, waar ze zich ook bevinden. Dit, precies en live. Of het nu gaat om golfers, tennissers, reizigers, metropolieten, Brusselaars, inwoners van Knokke, liefhebbers van kunst en erfgoed of zakenmensen, het zijn vooral mannen en vrouwen met smaak die hun passies intens beleven in uiteenlopende sectoren zoals cultuur, mode, reizen, sport, macht, prestige, luxe, architectuur, auto's, erfgoed, gastronomie, financiën, zaken, kunst, enzovoort.
Om hun boodschappen via HLCÉ over te brengen aan hun gemeenschappen, kunnen cliëntpartners kiezen uit: reclamecommunicatie, contentcommunicatie, veldcommunicatie, evenementcommunicatie, engagementcommunicatie en/of leuke communicatie.
HLCÉ onderscheidt zich dus als een echt direct marketinginstrument dat zijn doelgroepen, de gemeenschappen die de grootschalige community vormen, recht in het hart bereikt door zich op hen te richten. En dit dankzij gerichte acties op maat!