MESSIKA ONTHULT HAAR NIEUWE “BACK TO ICONICS” CAMPAGNE

MESSIKA ONTHULT HAAR NIEUWE “BACK TO ICONICS” CAMPAGNE

Messika is verheugd haar nieuwe “Back to Iconics” campagne te presenteren, met twee van de iconische collecties van het Huis, Move Noa en So Move, geïnterpreteerd door vrienden van het Huis Soo Joo Park en Taylor Hill.

Deze zeer declaratieve campagne is bedacht door Valérie Messika, die zich wilde richten op wat zij “de bewegingen van het leven” noemt. Voor de directrice zijn sieraden niet alleen een verrijking van een silhouet, maar weerspiegelen ze ook een gemoedstoestand, momenten in het leven en soms zelfs het symbool van een belangrijk keerpunt.

Een ultragrafische, expressieve shoot met Soo Joo Park, met de iconische Move-armbandNoa. Sculpturale foto’s, allemaal rondingen en tegenrondingen. Met de beweging van stenen en lichamen heeft Messika een nieuwe creatieve taal gecreëerd.

So Move vibreert in symbiose met Taylor Hill. Een spel van spiegels en verschijningen, de kracht en energie van de So Move-collectie onthult al deze facetten tot in de perfectie. XXL en unieke stukken om deze verandering van stijl te onderstrepen. De kracht van goud, de schittering van diamanten, de grafische lijnen – Messika sieraden zijn meer dan alleen een accessoire, ze brengen een unieke emotie over.

1080 1920 High Level Communications

Abonnez-vous !

Abonnez-vous à l’un de nos magazines ou à l’une de nos newsletters.

Zoek naar een artikel
Privacyvoorkeuren

Wanneer u onze website bezoekt, kan deze via uw browser informatie opslaan van specifieke diensten, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacyvoorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van bepaalde soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring van onze website en de diensten die wij kunnen aanbieden.

Door verder te surfen op deze site aanvaardt u het gebruik van cookies. Deze zorgen voor de goede werking van onze diensten.