Messika is verheugd haar nieuwe “Back to Iconics” campagne te presenteren, met twee van de iconische collecties van het Huis, Move Noa en So Move, geïnterpreteerd door vrienden van het Huis Soo Joo Park en Taylor Hill.
Deze zeer declaratieve campagne is bedacht door Valérie Messika, die zich wilde richten op wat zij “de bewegingen van het leven” noemt. Voor de directrice zijn sieraden niet alleen een verrijking van een silhouet, maar weerspiegelen ze ook een gemoedstoestand, momenten in het leven en soms zelfs het symbool van een belangrijk keerpunt.
Een ultragrafische, expressieve shoot met Soo Joo Park, met de iconische Move-armbandNoa. Sculpturale foto’s, allemaal rondingen en tegenrondingen. Met de beweging van stenen en lichamen heeft Messika een nieuwe creatieve taal gecreëerd.
So Move vibreert in symbiose met Taylor Hill. Een spel van spiegels en verschijningen, de kracht en energie van de So Move-collectie onthult al deze facetten tot in de perfectie. XXL en unieke stukken om deze verandering van stijl te onderstrepen. De kracht van goud, de schittering van diamanten, de grafische lijnen – Messika sieraden zijn meer dan alleen een accessoire, ze brengen een unieke emotie over.