Ter ere van OMEGA’s iconische horloge dat 75 jaar geleden werd gelanceerd, heeft het Zwitserse horlogemerk een nieuwe collectie gelanceerd waarvan de opvallende wijzerplaten doen denken aan een perfecte dag op een eindeloze zee.
De zeven iconische modellen, in totaal 11 horloges, zijn van een chique ontwerp tot de toevoeging van high-end duiktechnologie gegaan. Wat ze allemaal gemeen hebben is OMEGA’s stralende kleur Summer Blue. Deze kleur wordt in verschillende mate gebruikt om de waterbestendigheid van elke Seamaster weer te geven, zodat je in één oogopslag het dieptebereik kunt zien: Aqua Terra staat bijvoorbeeld voor het wateroppervlak in zonlicht en Ultra Deep voor de donkere diepten van de zee. Al deze modellen nodigen je uit om een duik te nemen in de diepte van luxe en precisie.
Ter gelegenheid van het Nuit du Zoute had juwelier Gilson (Kustlaan 265, 8300 Knokke-Heist) enkele gasten uitgenodigd om hen te komen ontdekken, als voorproefje voor de Benelux. Onder hen waren Louis Talpe (vriend van het merk OMEGA) en Chris Brooker, die samen met Eric Vanderhoeven (brand manager OMEGA Benelux) aanwezig waren.