Bijgewerkt op 5 september 2022

DE NIEUWE TOURINGCAR OPEN WEG GEUR

Door Shana Devleschoudere
Deel op Delen op Linkedin

Coach presenteert zijn nieuwe mannengeur Coach Open Road. Geïnspireerd door de geest van de Amerikaanse road trip die het merk dierbaar is, roept het de vriendschap, het avontuur en het optimisme op die drie vrienden delen tijdens een geïmproviseerde reis langs de westkust van de Verenigde Staten. Fabien Baron, die al lang partner is van het merk, staat aan het roer van deze nieuwe campagne, die drie avontuurlijke vrienden samenbrengt die op een road trip langs de mythische Amerikaanse westkust vertrekken. De campagne legt de nadruk op vriendschap, avontuur en de spontaniteit van het moment en herinnert ons eraan dat het beste deel van de reis niet de bestemming is, maar de ervaring en de reis zelf.

Fabien Baron, al jaren partner van het Huis, staat aan het roer van deze nieuwe campagne, die drie avontuurlijke vrienden samenbrengt die een road trip ondernemen langs de legendarische Amerikaanse westkust. De campagne legt de nadruk op vriendschap, avontuur en de spontaniteit van het moment en herinnert ons eraan dat het beste deel van de reis niet de bestemming is, maar de ervaring en de reis zelf.

FRAGRANCE

Deze nieuwe aromatische eau de toilette opent met verkwikkende en verfrissende noten van sprankelende Primofiore-citroen en sappige rode appel, een ode aan de natuur en het avontuur. Deze noten worden onderstreept door een energiek snufje pittige Sichuan peper, gevolgd door een levendige mix van lavendel en scharlei, die het buitenleven en de oneindige ruimte oproepen, ver van de stedelijke drukte. Op de achtergrond trilt een eigentijds duo van patchoeli en vetiver en de houtachtige zachtheid van cederhout op het ritme van de doorkruiste landschappen tot de volgende etappe.

INSPIRATIE

Voor Coach Open Road ving parfumeur Jean-Christophe Hérault de euforie en spontaniteit van een geïmproviseerd avontuur langs de westkust door een dynamische geur te creëren die mee-evolueert met het landschap. De positieve energie en het plezier in avontuur die Fabien's campagne vastlegde

DE FOTTEL

De transparante flacon onthult een blauwgrijze geur die de kleuren van de horizon van de Amerikaanse westkust weerspiegelt. De dop is metallic grijs en geïnspireerd op de iconische draaigrendels van het merk. Aan de onderkant is een C gegraveerd, als eerbetoon aan de signatuur van Coach.

DE STUDIE

De elegante etui is versierd met het beroemde ruiter- en koetslogo in metallic grijs en heeft een subtiel structuureffect in leer, een verwijzing naar het erfgoed van het huis op het gebied van lederwaren.


OVER COACH

Coach is een internationaal modehuis dat in 1941 in New York is opgericht. Gedreven door het talent van Stuart Vevers, artistiek directeur, en door de geest van openheid van de stad waar het werd geboren, biedt het originele creaties, ontworpen om lang mee te gaan en iedereen in staat te stellen zijn of haar persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen.