Communicatie op hoog niveau: wie zijn wij?
High Level Communication is een Belgisch bedrijf dat actief is in het topsegment. Dit is te danken aan haar sterke lokale en nationale nichemerken: Gentleman & Ladies (l'Homme et la Femme-Passions), The Address Book (Les bonnes adresses de l'Homme et la Femme-Passions), Play Golf (Golf et Evasion), Play Tennis & Padel (Tennis, padel et Bien-être), Lobby (Cercles du Pouvoir), L'Eventail (le magazine de l'Art de Vivre), Zoute Paper (Le Zoute et la Côte) & MediaKiosk (Meubles de lecture). Via haar merken, titels, website & sociale netwerken, evenementen en speciale operaties, stelt High Level Communication adverteerders in staat om goed gedefinieerde doelgroepen te bereiken, waar ze ook zijn, precies en direct. Of het nu gaat om golfers, tennismannen, reizigers, metropolitanen, Brusselaars, Knokkies of zakenmensen, het zijn vooral mannen en vrouwen met smaak die hun passies intens beleven in uiteenlopende sectoren als mode, reizen, sport, macht, prestige, luxe, architectuur, cultuur, auto's, erfgoed, gastronomie, financiën, business, enz. Om hun boodschappen met High Level Communicatie aan deze doelgroepen over te brengen, kunnen adverteerders kiezen uit: Reclamecommunicatie, Contentcommunicatie, Veldcommunicatie, Evenementencommunicatie, Engagementcommunicatie en Funcommunicatie. High Level Communication is dus een echte direct marketing tool die zijn doelgroepen, de mannen en vrouwen met smaak, recht in het hart bereikt, door rechtstreeks naar hen toe te gaan. En dat allemaal dankzij op maat gemaakte, doelgerichte campagnes!