Bijgewerkt op 30 mei 2022

Loola, zo goed als snel!

Door Shana Devleschoudere
Deel op Delen op Linkedin

"Loola, snel goed". Een pakkende naam, die het universum van dit nieuwe trendy concept goed weergeeft.

In hartje Brussel opende Loola in 2019 de deuren van haar eerste vestiging aan de Louizalaan. Het succes was snel en het merk breidde verder uit. Een tweede bar werd geopend in het bekende Cimetière d'Elsene, en een derde in het centrum van Waterloo.

"We wilden meteen de omgeving en het ontwikkelingspotentieel van het merk testen op diametraal verschillende locaties" , legt Olivier Dumelie uit, die het initiatief voor het project nam.

Het aanbod van Loola is toegankelijk, efficiënt en actueel: twee bars met respectievelijk salades en pizza's.

In beide gevallen zijn meer dan 40 ingrediënten beschikbaar om het menu van uw keuze samen te stellen. Duizenden mogelijke recepten voor tevreden klanten is de ambitie van het LOOLA-project.

Op een steenworp afstand van fastfood, snel en efficiënt, onderscheidt LOOLA zich met verse en gezonde producten. Fastfood is niet langer alleen maar junkfood en biedt het voordeel van op maat gemaakte maaltijden.

Een extraatje: naast de oneindige mogelijkheden van het menu zijn hun suggesties zowel licht (gemengde salades) als overvloedig voor de fijnproevers (pizza's).

Qua design ontdekt u in elk van hun 3 restaurants een stedelijk en trendy universum.

Het merk zal het franchisemodel van het concept langzaam aan bepaalde kandidaten voorstellen. Het doel van het merk is om in de komende vijf jaar een dozijn restaurants te openen in verschillende grote Belgische steden.

Ontdek het LOOLA universum via deze link ...