Coach Green: de nieuwe mannengeur
Door Shana Devleschoudere Dag 3, 20211113, 211113, vrouw, Brita, daglicht, rode jurkDag 3, 20211113, 211113, vrouw, Brita, daglicht, rode jurk
INSPIRATIE
Coach Green roept de ontspannende, verkwikkende sensatie op van een groen intermezzo te midden van de stedelijke drukte. Deze dualiteit inspireerde parfumeur Marie Salamagne tot een moderne compositie met groene accenten: een geur als een frisse wind.
PERFUMES
De houtachtige, fruitige groene Eau de Toilette opent met een verfrissende topnoot van sappige kiwi en pittige bergamot, geaccentueerd door aromatische noten van rozemarijn en geranium, en eindigt met een kristalheldere minerale mousse en mannelijk cederhout.
OPMERKINGEN
Hoofd: kiwi-akkoord, bergamotolie Hart: rozemarijnolie, geraniumolie Basis: kristalmos, cederhout.
DE FOTTEL
De fles heeft een geraffineerde groene tint die is geïnspireerd op tinten uit de natuur en Coach lederwaren. De dop is geïnspireerd op de emblematische gesp van een Coach tas. Tot slot zijn de koets en de paarden, historische symbolen van Coach, in het glas gegraveerd. DE BEHUIZING Met zijn elegante "leder effect" afwerking in een gradatie van groen die past bij de fles, is de behuizing een directe echo van Coach's expertise in lederwaren. Het is versierd met het Coach logo en de naam van het parfum in een zilveren afwerking voor contrast en verfijning.
DE LANCERINGSCAMPAGNE
De reclamecampagne is gemaakt in samenwerking met regisseur en fotograaf Tyler Mitchell en toont model George Okeny in een filmische productie op het kruispunt tussen stad en natuur.
HET KOETSHUIS
Coach is een internationaal modehuis dat in 1941 in New York werd opgericht. Gedreven door de geest van openheid van deze gedurfde stad en door het talent van artistiek directeur Stuart Vevers, biedt het originele creaties die ontworpen zijn om lang mee te gaan en ieder individu in staat stellen zijn of haar persoonlijkheid uit te drukken.