Wat het doel ook is, tijd is de bepalende factor
Door Shana Devleschoudere
Gedurende haar 170-jarige geschiedenis heeft Tissot toewijding tot de kern van haar waarden gemaakt: om je doelen te bereiken, moet je 100% geven! Dit is de gedachte achter de nieuwe sportcampagne van Tissot. Toewijding, tijd en passie zijn de sleutels om hogerop te komen en je dromen waar te maken.
4 ambassadeurs, 4 atleten
Voor deze nieuwe campagne werkt de Zwitserse horlogemaker samen met 4 atleten die de waarden belichamen waar het bedrijf voor staat:Damian Lillard (NBA), Enea Bastianini (MotoGP™), Primož Roglič en Jolanda Neff(wielrennen). Als officiële tijdwaarnemer van deze disciplines was het belangrijk voor Tissot om haar ambassadeurs in de schijnwerpers te zetten met een videocampagne waarin ze openhartig vertellen over hun reis en hun opkomst naar roem.
En omdat elke seconde telt, heeft Tissot in de loop der jaren steeds krachtigere sportmodellen ontworpen. LaT-Racewielrennen, laT-RaceMotoGP™of de Supersport zijn een eerbetoon aan de sportwereld, maar vooral aan de toewijding van alle atleten.
En omdat elke seconde telt, heeft Tissot in de loop der jaren sportmodellen gecreëerd met steeds hogere prestaties. De T-RaceCycling, de T-RaceMotoGP™ of de Supersport zijn een eerbetoon aan de sportwereld, maar vooral aan de toewijding van alle atleten.
Ga voor meer informatie naar TISSOT